Sovellus FAQ | LeWELL

Eikö sovellus toimi?

Kurkkaa täältä ohjeet + UKK Valmennuskeskus LeWELL-sovellukseen liittyen!

Yleisimmät pikaratkaisut applikaation ongelmatilanteisiin

  • Tarkista, että puhelimessa on viimeisin versio sovelluksesta. Jos puhelimessa ei ole automaattiset sovelluspäivitykset päällä, niin sovellus tulee päivittää käsin sovelluskaupasta.
  • Tarkista, että puhelimessa on käyttöjärjestelmäpäivitykset asennettuna viimeisimpään Android- tai iOS-versioon.
  • Tarkista, että puhelimessa on sijaintipalvelut päällä.
  • Tarkista, että puhelimessa on bluetooth päällä.
  • Tarkista, että sovelluksella on oikeus käyttää sijaintipalveluja.
  • Tarkista, ettei puhelimessa ole päällä VPN-sovellusta (nämä ovat toisinaan häirinneet sovelluksen toimintaa).

Mikäli mikään yllä olevista toimenpiteistä ei auta, niin voit kokeilla myös seuraavia:

  • Sulje sovellus ja käynnistä se uudelleen.
  • Kirjaudu ulos sovelluksesta ja kirjaudu uudelleen sisään.
  • Poista sovellus ja asenna se puhelimeesi uudelleen.
  • Jos sovellus ei vieläkään toimi, ole yhteydessä meihin osoitteessa info@lewell.fi tai tule asiakaspalvelun aukioloaikana vastaanottoon asioimaan!

Miksi sovellus kirjaa minut välillä ulos?

  • Sovellukseen tehdään päivitys aina silloin tällöin. Kun puhelin päivittää sovelluksen sovelluskaupan kautta, kirjaa sovellus käyttäjän ulos. Tällöin käyttäjän pitää kirjautua itse takaisin sisään.


Miksi en pääse kirjautumaan sisään sovellukseen?

  • Tarkistathan, että olet varmasti kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein, samoin salasanan.
  • Sisäänkirjautumisessa toimii sama sähköpostiosoite, minkä olet syöttänyt rekisteröityessäsi, joten jos rekisteröitymisessä on sähköpostiosoitteeseen tullut kirjoitusvirhe, pitäisi tämä sama kirjoitusvirhe toistaa sisäänkirjautumisessa.
  • Tarvittaessa tilaa salasanan uusintalinkki.
  • ​​​​​​​Tarvittaessa voit pyytää meiltä vastaanotosta tai osoitteesta info@lewell.fi tarkastamaan järjestelmästä sähköpostiosoitteen, jolla olet rekisteröitynyt.


Yritän avata ovea sovelluksella, mutta se ei onnistu!

  • Oven avaaminen onnistuu, kun puhelin paikantaa itsensä kuntosalin alueelle ja onnistuu ottamaan bluetooth-yhteyden oven läheisyydessä olevaan vastaanottimeen.
  • Tarkistathan, että sinulla on puhelimessasi sijaintipalvelut päällä ja olet sallinut sovellukselle oikeuden käyttää sijaintipalveluita. Tarkistathan myös, että bluetooth on päällä.
  • On havaittu, että esim. F-Securen VPN-sovellukset saattavat häiritä sovelluksen toimintaa, joten tarvittaessa kytke myös VPN-sovellus pois päältä.