Tarkista, että puhelimessa on viimeisin versio sovelluksesta. Jos puhelimessa ei ole automaattiset sovelluspäivitykset päällä, niin sovellus tulee päivittää käsin sovelluskaupasta.
Tarkista, että puhelimessa on käyttöjärjestelmäpäivitykset asennettuna viimeisimpään Android- tai iOS-versioon.
Tarkista, että puhelimessa on sijaintipalvelut päällä.
Tarkista, että puhelimessa on bluetooth päällä.
Tarkista, että sovelluksella on oikeus käyttää sijaintipalveluja.
Tarkista, ettei puhelimessa ole päällä VPN-sovellusta (nämä ovat toisinaan häirinneet sovelluksen toimintaa).
Mikäli mikään yllä olevista toimenpiteistä ei auta, niin voit kokeilla myös seuraavia:
Sulje sovellus ja käynnistä se uudelleen.
Kirjaudu ulos sovelluksesta ja kirjaudu uudelleen sisään.
Poista sovellus ja asenna se puhelimeesi uudelleen.
Jos sovellus ei vieläkään toimi, ole yhteydessä meihin osoitteessa info@lewell.fi tai tule asiakaspalvelun aukioloaikana vastaanottoon asioimaan!
Miksi sovellus kirjaa minut välillä ulos?
Sovellukseen tehdään päivitys aina silloin tällöin. Kun puhelin päivittää sovelluksen sovelluskaupan kautta, kirjaa sovellus käyttäjän ulos. Tällöin käyttäjän pitää kirjautua itse takaisin sisään.
Miksi en pääse kirjautumaan sisään sovellukseen?
Tarkistathan, että olet varmasti kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein, samoin salasanan.
Sisäänkirjautumisessa toimii sama sähköpostiosoite, minkä olet syöttänyt rekisteröityessäsi, joten jos rekisteröitymisessä on sähköpostiosoitteeseen tullut kirjoitusvirhe, pitäisi tämä sama kirjoitusvirhe toistaa sisäänkirjautumisessa.
Tarvittaessa tilaa salasanan uusintalinkki.
Tarvittaessa voit pyytää meiltä vastaanotosta tai osoitteesta info@lewell.fi tarkastamaan järjestelmästä sähköpostiosoitteen, jolla olet rekisteröitynyt.
Yritän avata ovea sovelluksella, mutta se ei onnistu!
Oven avaaminen onnistuu, kun puhelin paikantaa itsensä kuntosalin alueelle ja onnistuu ottamaan bluetooth-yhteyden oven läheisyydessä olevaan vastaanottimeen.
Tarkistathan, että sinulla on puhelimessasi sijaintipalvelut päällä ja olet sallinut sovellukselle oikeuden käyttää sijaintipalveluita. Tarkistathan myös, että bluetooth on päällä.
On havaittu, että esim. F-Securen VPN-sovellukset saattavat häiritä sovelluksen toimintaa, joten tarvittaessa kytke myös VPN-sovellus pois päältä.